Populaire berichten

zondag 25 september 2011

Praktisch

Dat de ipad praktisch is voor het bekijken van het rooster en het invoeren van Presto is duidelijk, hier maak ik dagelijks gebruik van. 
Ik heb de ipad nog niet ingezet als “hulpmiddel” tijdens mijn lessen. Ik moet toegeven dat ik mij (nog) meer moet gaan verdiepen in de mogelijkheden van deze tablet, op de een of andere manier kom ik op dit moment niet verder dan de bovengenoemde standaard apps en het surfen op internet.
Van een leerling met ipad ontving ik de tip dat de Pages Word en Keynote (PowerPoint) apps een aanrader zijn voor het onderwijs.
Ik ben van plan (o.v.b.h) deze apps aan te schaffen, maar eerst wil ik advies inwinnen van ervaringsdeskundigen.
Bovengenoemde apps zijn vrij prijzig, totaal16 euro. Heeft iemand ervaring met de Pages Word en Keynote apps?

1 opmerking:

  1. Pages is "hetzelfde" als Word maar dan voor de iPad. Pages ben ik niet kapot van. Ik gebruik liever Quickoffice omdat ik dan kan synchroniseren met Dropbox. Keynote is wel een mooie app voor presentaties.

    BeantwoordenVerwijderen