Populaire berichten

maandag 19 september 2011

Ipad in de praktijk!

Vorige week voor het eerst met de ipad Presto ingevuld, wat mij betreft super handig en de gegevens staan binnen een minuut geregistreerd. Verder check ik dagelijks de ROC rooster app, wat een geweldige uitvinding, binnen no time ben ik op de hoogte van de laatste wijzigingen en speel daar adequaat op in. Daarnaast heb ik de TeacherPal en To Do's lite APP geïnstalleerd nu nog ontdekken hoe ik deze app functioneel kan inzetten.

Nadeel: de ipad verslaving, continu mail checken, te veel tijd besteden aan surfen op internet, veel punten willen scoren met het spel Wordfeud (deze app kon ik beter achterwege laten;-) en vervolgens schrikken dat het al zo laat / vroeg is en er nog vele andere (privé) werkzaamheden liggen te wachten.

Desondanks zijn er nu al veel meer voordelen te noemen en vele moet ik nog ontdekken...

1 opmerking:

  1. mooie blog atie. Ziet er supergaaf uit. Bij mij zit het nog niet zo in mijn systeem. Rooster bekijk ik nog steeds vanuit Plaza en ik heb die echt wel als App....

    BeantwoordenVerwijderen